dissabte, 23 de febrer del 2008

CARTES A L'AVUI...






ELS PERIODISTES I EL BARÇA…

La carta original lliurada al Sr Director de l’AVUI el 17 de febrer de 2008

Sóc soci del FC Barcelona i vaig sempre al camp. Fins ara sempre he seguit el partit amb la transmissió del mestre de periodistes de Catalunya Radio... amb el suport de la Caixa, evidentment. Ahir vaig veure el partit per TV3 i escoltant música clàssica. Sincerament crec que exageren negativament el joc de l’equip. Per voler ser neutral!? són tant antis que fan riure i tot. Si un del Saragossa cau, falta segura del Barça, si un del Barça cau, van adormits. No vaig veure que juguessin tant malament. Recordo dues ocasions clares de gol (Deco i Ronaldinho). Sincerament, no veig que el braç enganxat al cos del Henry faci falta. En canvi el Juanfra toca la pilota amb la part alta del braç estirat del tot. Tenim un entrenador que no diu tonteries i un jugador de primer nivell que si no juga, calla i no busca maranya. Ho deixo pel final. Crec que als senyors periodistes, al Issac de l’Avui és evident, no us agrada el Laporta. Per voler ser un president català? Per enveja?
El esport és passió. Jo voldria una premsa que escombrés un xic per casa. Com tothom.

Pep Vinyoles Castells
Subscriptor 6079479

La carta al Director publicada el 19 de febrer de 2008 al diari AVUI

Sóc soci del FC Barcelona i vaig sempre al camp. Fins ara sempre he seguit el partit amb la transmissió del mestre de periodistes de Catalunya Radio. Dissabte però vaig veure el partit per TV3 mentre escoltava música clàssica. Sincerament, crec que exageren negativament el joc de l’equip. Per voler ser neutrals són tant anti que fan riure i tot. Si un del Saragossa cau, falta segura del Barça, si un del Barça cau, van adormits. No vaig veure que juguessin tant malament. Tenim un entrenador que no diu tonteries i un jugador de primer nivell que, si no juga, calla i no busca raons. Crec que als senyors periodistes, no els agrada el Sr. Laporta. Perquè vol ser un president català? Per enveja?
El esport és passió. Jo voldria una premsa que escombrés un xic cap a casa. Com tothom.

PVC
Barcelona

Carta al Director publicada el 21 de febrer de 2008

PERIODISTES PESSIMISTES

Acabo de llegir, a l’Avui de dimarts, la carta de P.V.C. sobre els periodistas i el Barça…i he saltat de la cadira per posar-me davant de l’ordinador. Completament d’acord! Jo també estic fart d’aquests periodistas que, sempre amb els mateixos arguments, són negatius, pessimistes i ja comencen a cansar.
Sisplau, volem gent amb noves idees.

David Delgado Albertí.
Barcelona


El més important és que no tothom està adormit. Segur que si parlem de temes més transcendents, hi haurà qui contestarà. Hem de fer que el piano de l’Antonia s’escolti.