dilluns, 1 de gener del 2007

Proposta d'un nou cançoner

Benvolguda família,

Us proposo que aneu penjant cançons que creieu que puguin ser boniques per cantar-les quan fem les trobades familiars. Per cada ocasió podem fer una tria i preparar un cançoner a partir de l'arxiu del munt de cançons que tinguem. Podríem anar pensant, també, amb les cançons de Nadal perquè el temps passa volant.

Per penjar-les ho heu de fer al quadrat que trobareu a la dreta en què hi posa CANÇONER VINYOLES, que és un bloc associat a aquest amb les mateixes contrassenyes.

Endavant, doncs, amb les cançons! Bon any!

M Dolors

1 comentari:

Anna ha dit...

Jo vaig fer un recopilatori amb intencions de cançoner, però allà es va quedar. Així que tingui una estoneta, penjaré les cançons que hi tinc. Ara bé, aviso: ja sabeu que jo amb tot m'animo, així que potser, algú amb més criteri que jo, podria anar fent de filtre...

És que quan m'animo, m'animo... bé, que us haig de dir...

Petons.