dimecres, 21 de febrer del 2007

Notícies fresquessss




Hola Family,

D’entrada, m’agradaria enviar records, abraçades i energies a la tieta Maria Dolors i a l’àvia: espero que els entrebancs de salut que heu passat siguin ja passats i ben passats, i que la vostra salut actual n’hagi sortir enfortida.

I ara al gra. Finalment, tinc connexió a internet!!! Des de l’institut, això sí, però ja en tinc.
I des de feia dies, tenia pendent escriure-us quatre línies per compartir amb vosaltres la meva experiència tarragonina.
Com ja sabeu, em va tocar anar a l’institut de Calafell i, francament, hi estic com una reina...
Quant al tema laboral, em trobo molt bé entre la gent de l’institut: tots són molt bona gent, i els nanos són prou presentables (tot i que, de quan en quan, algun es tiri pel balcó...). En principi la substitució és fins al 28 de febrer, tot i que ja m’han dit que segurament s’allargui, si Déu vol (o qui sigui), fins a final de curs.
Quant al tema personal, la veritat és que he tingut moooolta sort: una amiga de la tieta Lídia té un apartament a Calafell sense usar, i me l’han llogat. Així, estic en un palauet, a primera línia de mar, amb piscina, banyera, rentaplats i plaça de pàrking, i tot a un preu fantàstic. Ja ho veieu, guapos, no em puc queixar.
Ara només falta que trobem un dia en què a tots ens vagi bé, i em vingueu a veure... podem fer un arrosset, una calçotada o una truita a la francesa... el cas és que vingueu i disfrutem plegats de la companyia i de l’entorn.
De moment, us passo unes fotos del meu balcó (l'únic que està amb les persianes obertes) i del paisatge que tinc quan surto de casa, per anar fent boca...
Bé, espero veure-us aviat.

Un petonàs a tots, i abraçades amb "axuxón".




Anna.

5 comentaris:

tXeLL ha dit...

Ei Anna!
Realment si que deus estar com una reina!!
Des d'aquí t'enviem molts petons i moltes energies (sobretot per evitar que alumnes se't tirin pel balcó!!!!)
Un petonàs i quan vulguis, ja ho saps, vindrem a compartir un arròs amb tu!

Jordi V. ha dit...

Anna,

T'envió un petó i una abraçada. Per aqui tots bons, la Núria és al Cau, la Txell estudia per un exàmen que té demà i la M.Rosa prepara el sopar. Bona nit maca.

Jordi

M. Dolors Vinyoles ha dit...

Hola Anna,

Quines vistes tan boniques. El divendres et vaig veure que anaves en cotxe i em va fer moltíssima gràcia. Ja vaig notar, ja, que feies cara d'eixerida i contenta, no m'estranya, cada matí quan deus sortir de casa ja et deus posar de molt bon humor amb aquest llamp de mar davant de casa. L'àvia té una pneumònia, però ja comença a piular. Els antibiòtics li fan molt efecte i ahir estava aixafadeta però de molt bon humor. Diu el tiet que el lloc sembla molt bo per pescar, el dia que vinguem menjarem dorades. Ja ens veurem el dia 11 a l'Esquirol, eh? Molts petons de tots,

M Dolors

jordi.moral ha dit...

Molt maco Anna,

Vinyoles ha dit...

Hola!
Visca l'Anna, en Miquel i tota la family!